fredag den 6. juni 2014

Uldfestival

For efterhånden længe siden var der uldfestival i Saltum, jeg har været med hvert eneste år, lige siden det startede, de første år var det sammen med min mor, men da jeg jo desværre ikke har hende mere, så har det været med strikke veninder og kollegaer istedet. I år var vi et par kollegaer som tog sammen afsted. Det er bare hyggeligere når man kan gå sammen og beundre gramse og overtale til at man selvfølgelig er nødt til at eje det garn, opskrift eller smukke knapper.




Mine indkøb var beskedne, det blev til noget færøsk uld i naturlige farver og nogle knapper fra Birthe Sahle, jeg har et eller andet med knapper, jeg nærmest drages af dem, jeg husker hjemme hos min farmor, da var det bedste jeg viste at få lov til at lege med hendes store krukke med knapper, de fleste var klippe af kasseret tøj, men der var så mange smukke, jeg husker at jeg især var betaget af dem i perlemor. 

Om fredagen havde jeg selvfølgelig været et smuk ude omkring Kenneth og garnudsalgets' dejlige nye lokaler, her røg der også lidt med hjem, blandt andet en super lækker alpaka.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.