tirsdag den 10. juni 2014

Så er det overstået

Jeg har været til eksamen i dag, jeg har efterhånden været til rigtig mange eksaminer, først var der 5 år på universitet, senere meritlæreruddannelsen og nu en pædagogisk diplomuddannelse, men uanset hvor mange eksaminer jeg har været til, så kommer jeg aldrig til at synes det er sjovt. Nå men i dag gik det, jeg bestod, jeg havde været temmelig nervøs, for jeg har ikke haft mulighed for at ligge det arbejde i mit afgangsprojekt som der egentlig kræves, men 85 overarbejdstimer i perioden hvor projektet skulle skrives, sætter visse begrænsninger. Men pyt med det nu, det gik og jeg kan nu kalde mig for engelsk vejleder. Resten af dagen skal jeg vist bare slappe af, men i morgen er det på den igen for torsdag og fredag skal jeg have min 9.klasse op til engelskeksamen.
Jeg strikker forresten stadig løs på mit Verdictes Unites sjal, det er sjovt, jeg er nu kommet til tredje del.


2 kommentarer:

  1. Stort tillykke - så kan der "slappes" af

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det føles lidt som om ferien starter nu-:)

      Slet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.