tirsdag den 14. april 2015

Stilhed før stormen

Der lidt stille fra min side her på bloggen i øjeblikket, vi skal holde konfirmation for ældste søn lørdag den 2. maj. Vi skal  holde det hjemme i haven, så det meste af påsken og hele sidste weekend tilbragte hele familien med at få lavet nogle af de mange uafsluttede projekter vi har.
I denne uge er jeg på lejrskole i Berlin med min 8. Klasse, vi ankom til byen i går sidst på eftermiddagen. Busturen ned gav lidt strikketid men de to trøjer jeg pt. strikker på var begge for store til at sidde med i en bus, så jeg pakkede i stedet lidt strømpegarn ned.
Jeg satser på at jeg i løbet at ugen og busturen hjem for så meget strikketid at det bliver til et par strømper.
Nå men jeg skal rundt og vække børn, god tirsdag til dig.

5 kommentarer:

  1. God fornøjelse i Berlin - altid en dejlig by at besøge

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige farver til strømperne. Og genialt med en lejrtur til Berlin, eller?!
    Den dag (som om) du ikke kan finde på noget som helst at strikke (som om igen) så booker jeg dig til at strikke lækre strømper til mig.
    Kh. Liv
    ps. i skal nok nå det til 2. maj. Håber i får en fantastisk dag.

    SvarSlet
  3. Byen er bestemt fantastisk og end til nu ser det ud til at det også er et godt sted til en lejrskole. Eleverne ser ud til at nyde det selv om vi slæber dem fra museum til museum

    SvarSlet
  4. Ha en skøn tur - elsker Berlin og der er altid nyt og spændende at se...og sådan en bustur er dejlig strikketid (men strømper....;-))knus

    SvarSlet
  5. Det bliver spændende. I må have en god konfirmation, og ditto tur til Berlin :o)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.