onsdag den 1. april 2015

I anledningen af påsken

Overvejer jeg på det kraftigste at starte et nyt strik op, jeg overvej endnu en norsk trøje, men denne gang i børnestørrelse. Og jeg må godt for jeg er nu færdig med min sukkertrøje, den mangler blot at blive vasket og få knapper. Jeg har strikket den i en skøn lyseblå i den "nye" cottonwool fra garnudsalg. Jeg er selvfølgelig stadig i gang med min Aud.


Tidligere havde jeg altid adskillige strikkeprojekter i gang, men det sidste årstid har jeg skåret det kraftigt ned, hvorfor ved jeg ikke helt. Måske er det fordi jeg har haft en del at se til på arbejde, med det tilfølge, at jeg der altid har en håndfuld ufærdige projekter og fordi det er sådan på arbejde så har jeg brug for at kunne færdiggøre mine projekter når det kommer til strik, bare lidt lommepsykologi.

Påskeferien er nu i gang, ja det har den været siden i går eftermiddag, ferien står på en 70 års fødselsdag, en påskefrokost, forhåbenlig en tur i haven og så selvfølgelig en masse strik, hvad byder din påske på?


3 kommentarer:

  1. Elsker din hoptimist - vi ses i morgen

    SvarSlet
  2. Uha, selvom du kun har få projekter i gang for tiden, er jeg som altid målløs over hvad du får kastet af pindende på kort tid. Og den blå her er også bare så fin.
    Som Camilla, synes jeg også at din hoptimist er skøn. God påske Gitte K :)

    SvarSlet
  3. Tak Camilla og Liv, ja jeg kunne altså heller ikke stå for den.

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.