søndag den 29. marts 2015

Jeg føler mig begavet og heldig

Weekenden har stået i fødseldagsfejringenstegn. I fredags fyldte jeg år og er nu 41, hvilket egentlig er helt okay. Fredag blev jeg fejret fra morgenstunden af min mand og drengen og mine dejlige kollegaer. Gode gaver er det også blevet til, blandt andet et nyt sofabord, det var hårdt tiltrængt og det nye er helt perfekt. Lørdag var familien så til fødselsdags brunch og igen fik jeg skønne sager blandt nye flotte neglelak. For første gang var der ikke nogle strikkerelateret gaver i mellem, jeg havde nu også kun ønske mig en enkel.
Det er ikke blevet til en masse strik her i weekend, ikke mindst fordi jeg er i gang med at montere min sukkertrøje, jeg kommer aldrig til at synes at det er en særlig sjov beskæftligelse. Lige nu sidder jeg i sofa med en kop te og glæder mig over jeg ikke behøver at være udenfor, og så er bloggen lige en overspringshandling inden jeg tager sidste etape af monteringen. Håber også du må få en dejlig søndag, med lige præcis de overspringshandlinger som passer dig.




2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen.... Lyder til at det har været en skøn og hyggelig weekend.. hader også at montere.....

    SvarSlet
  2. Herligt, tillykke, dullegrej er altid godt.

    - Anne

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.