torsdag den 5. juni 2014

London i børnehøjde #2

Som jeg tidligere har skrevet så var turen til London helt på Emils præmisser, en tur til London er for mig synonym med at se en musical og denne gang var ingen undtagelse. Hjemme fra havde vi været inde og kigge hvilke forestillinger der var, som egnede sig til børn, jeg foreslog Løvernes Konge eller Triller, men Emil fik hurtigt øje på den han ville se, nemlig Charlie og Chokolade Frabrikken, det er nemlig hans ynglings film i øjeblikket. Så dag to startede med en tur til Leister Square for at få fat i billeter, vi har heldige og fik billeter, 3 række på balkonen, men det viste sig at vi var endnu mere heldig for da vi kom ind til teateret havde de opgraderet vores billetter og vi kom til at sidde på 10. række nede i salen, super pladser. Musikalen var forrygende, Emil var godt tilfreds, selv om han i starten var lidt skuffet over det ikke var Johnny Deep i hovedrollen, så måtte jeg forklare at den film som han næsten kan uden ad ikke var den første film og at filmene og musikalen jo var lavet over en bog. Næste dag var vi forbi en boghandel og fik købt bogen.





Emil fik selvfølgelig en Wonka-bar inde på teateret, den blev dog ikke spist med det samme, men gemt til om fredagen, som fredags slik, desværre var der ingen guldbillet i hans. Ud over at forestillingen var god, alle pengen værd, så var selve teateret en oplevelse i sig selv. Det var ikke kæmpe stort, men gammelt og super hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.