lørdag den 31. maj 2014

Westknit og sjaler

Egentlig er jeg ikke rigtig til sjaler, men jeg elsker tørklæder, jeg er derfor kommet til at købe opskriften på endnu et af Stephen Wests sjaler/tørklæder vertices Unites, jeg har tidligere strikket Rockefellers og er faktisk i gang med color cravings, det er jeg gået lidt død i, jeg ved egentlig ikke hvorfor. Jeg har en ide om at jeg vil strikke det i forskellige pastelfarver kombineret med en råhvid og en sandfarvet. I morgen aften når jeg kommer hjem må jeg lige kigge garnlageret igennem, for jeg tænker, at det er et oplagt projekt til rester. Hvad med dig er du godt til at få brugt din rester eller bare af dit lager i det hele taget?


Starten på mit color craving


2 kommentarer:

  1. Hej Gitte, så fandt jeg frem til dig igen. Tak fordi du lige skrev på min blog. ;O))

    SvarSlet
  2. Hej Helle
    Jeg er vel nok glad for at du har fundet mig igen, det bliver vist lidt en udfordring at få fundet alle mine faste læsere igen, men jeg håber det lykkedes med tiden.

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.