torsdag den 14. maj 2015

Lidt om Jenny

Allerede søndag aften, efter jeg havde været på besøg hos Garnudsalg, kom Jenny på pindene, Jenney er fra Mormors kolonihave, en fin lille sommer bluse med snoninger.


Jeg strikker den i Silkwoolen, i en smuk turkis farve, på pind 3, så det går ikke super hurtigt. At trøjen strikkes på tværs gør også at man måske føler at man ikke kommer så langt. Jeg har ellers været trofast mod Jenny hele uge, men det siger ikke en masse, for der har ikke været overvældende med strikketid. Men i morgen er der mulighed for revanche for eftermiddagen og aftnen skal tilbringes med gode venner, Lene er også er forbundsfælle,  når det kommer til strik, så det vil være helt legalt at have strikketøjet fremme, ja næsten et krav



6 kommentarer:

  1. Ej den bliver flot - skøn farve hi hi :-) Jeg har også købt bogen og Jenny er også en af mine favoritter :-). God weekend. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilli, og god weekend til dig også-:)

      Slet
  2. Den bliver da drønflot i den farve :-) Og du er da trods alt kommet et godt stykke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det går fremad, men langsomt en times strikkerier synes ikke af meget

      Slet
  3. den ser da også bare lækker ud den model.. og ja strik tager nogen gange bare tid....

    SvarSlet
  4. Den er superflot. Desværre ser jeg den først nu - for ellers var den blevet mit sommerstrik ;o) . Men måske er det ikke for sent med sommerstrik, nu sommeren endelig ser ud til at indfinde sig lidt .. håber du har haft en god sommer.

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.