lørdag den 9. maj 2015

The Blues

På mange måde en title der rammer dage i dag meget godt. Udenfor er det efterår, det regner og blæser og det er på ingen måder et vejre der opfordre til en tur ud i det blå. Men jeg har i dag trodset vejret og kørte ud i det blå, eller grå er vel mere nøjagtigt. Turen gik til Saltum, hvor den årlige Uldfestival løber af staben, jeg har været der hvert eneste år siden de startede, den gang der bare var et telt og nogle får, i dag er der mange telte og mange mennesker. Jeg var der ved 13 tiden og der var mange mennesker, rigtig mange mennesker, der var koldt og fugtigt, så jeg tog en hurtig tur igennem teltene, jeg nåede faktisk ikke op i det gamle sygehus eller over i bindestuen, efter jeg havde fået et overblik over teltene blev der lagt en plan, den indeholdt noget coast og noget færøsk uld. Og jeg ved ikke om det var vejret eller min frustration over det nærmest ikke var til at kommer hverken frem eller tilbage, men jeg gik helt i blues mode og ende med at komme en masse lækker blåt garn, og hvis jeg skal være helt ærlig, så også lidt hvidt. Jeg har endnu ikke været forbi Garnudsalg, måske jeg når det senere i dag eller måske i morgen, ellermåske slet ikke, for jeg har vist fået rigeligt med garn i dag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.