fredag den 20. marts 2015

Sofaen kalder


Weekenden sniger sig stille og roligt ind på min. Jeg har indtaget sofaen, strikketøjet er varmet op og et nyt afsnit af Justified ruller overskærmen. Egentlig burde jeg gå ned og lave aftensmad, sætte en vask over og begynde på rengøringen. Men det kommer vist ikke til at sket, ikke i dag i hvert tilfælde, for jeg er træt, træt som et ondt år. Ugen har været godt fyldt, med arbejde selvfølgelig, men også diverse aften arrangementer og mere end et om ugen, er åbentbart mere end jeg i øjeblikket kan holde til.

På pindene i dag er ærme nummer to til min sukkertrøje, hvis ellers det kommer til at gå godt, så er der en chance for at jeg er færdig med ærme nummer to når weekenden er omme, man har i hvert tilfælde lov at håbe.

Jeg håber at du må få en god weekend, fyldt med lige det du ønsker eller ingenting, det er vist det der står på min ønskeliste.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.