tirsdag den 3. marts 2015

Host host snøft snøft

Så er det yngstes tur til at måtte overgive sig til sengen, vi har alle været igennem turen, egentlig er vi vel ikke alle helt over det endnu. Jeg er hjemme i dag for at passe/hygge om ham, tidligere, altså inden skolereformen ville jeg nok have være taget i skole, og blot undervist og så ville jeg være taget hjem for at forberede mig og passe min søn. Nu har jeg fuld tilstedeværelsespligt, og faktisk passer det mig fint, jeg synes faktisk, at det er befriende at kunne holde helt fri, når jeg kommer hjem.

Min pind, her sidder jeg og forbereder mig, en ganske fin arbejdsplads, lige til højre for mig står reolen, med mine bøger og rundt om mig sidder 7 af mine dejlige kollegaer.

I dag skulle jeg være på skolen fra 7:45-16:00 og det er altså for lang tid for en lille syg dreng. Nå men selv om dagen startede lidt skævt og jeg ikke kommer på arbejde, så er jeg ret sikker på at dagen ender godt, jeg har nemlig været så heldig at få en billet til strikkecafe hos garnudsalg i aften, så tusind tak Lilli for at du tænkte på mig. Nå men jeg håber, at jeg finder et øjeblik i dag, så jeg kan få slået op til et nyt strikketøj i dag, det vil være hyggeligt at kunne medbringe andet end mit I cord strik i aften.


At kalde det jeg her strikker i neverkont for et tørklæde er nok en overdrivelse, en hals klud er nok mere passende. Jeg strikker det i håndfarvet alpaka, det er bare helt utroligt blødt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.