mandag den 2. marts 2015

Ta da en Bøvertun

Så nåede jeg i mål med min Bøvertun eller næsten, den mangler en tur i maskinen. Den har været super sjov at strikke, lidt kedeligt at montere, men sådan er det vel altid. Egentlig er der ikke super meget montering, det der tog længst tid var at sy kanten på ved opklipningen Samt belægningen, tilgengæld er jeg godt tilfreds med finishen.

Jeg har strikket den i garn fra garnudsalg den hvide er en Blackhill højlandsuld og den blå er en casemire som jeg på et tids har købt til uldfestivalen for et par år siden. Knapperne, som jeg selv synes passer perfekt til trøjen har jeg også købt hos garnudsalg. Jeg har prøvet den og den sidder fint, men jeg fornemmer også at den er god varm, så måske det først er til efteråret den rigtigt kommer i brug.





At den nu er færdig betyder, at noget nyt skal på pindene, jeg har et godt øje til en Aran inspireret cardigan fra filcolana, men jeg har også købt garn til en islandsk sweater, imens jeg tænker strikker jeg I cord på et neverkont tørklæde, ikke super spændende men nødvendigt.

6 kommentarer:

  1. Velkommen tilbage :-)
    Den er simpelthen blevet så flot!! Jeg er sikker på den bliver et kæmpehit - mon ikke du kan nå at bruge den lidt..ser ud til foråret lader vente på sig...
    Glæder mig til at se næste projekt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilli det føles godt at være tilbage og jo lon ikke jeg får mulighed for at bruge den et par gange

      Slet
  2. Hej med dig :-) Hvor er den blevet skøn og som Lilli siger, der kan komme mange kolde forårsdage :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det må man da næsten håbe😄

      Slet
  3. Hvor er den fin - kan super godt lide mønsteret

    SvarSlet
  4. Ja de har mange smukke mønstre i de norsketrøjer, har tænkt på om jeg kan lave et regnestykke og måske lave den i en børneudgaven på et tidspunkt.

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.