torsdag den 23. april 2015

En strømpe, en grydelap og massere af snot

Jeg er tilbage på dansk jord, sidste uges lejrskole i Berlin gik super godt, vi havde en helt forrygende tur, jeg kan klart anbefalde den by til lejrskole. Planen var at jeg i løbet af ugen skulle strikke et par strømper, det blev bare til en strømpe, for programmet var stramt og der var ikke meget strikketid, måske jeg godt kunne have nået strømpe nummer to på hjemturen, men der fik jeg lyst til at lege lidt med dobblesteikog det blev derfor til en grydelap. Begge dele skal selvfølgelig have en makker og det skal de også nok få.


Sidste dag på lejrskolen vågnede jeg med feber og en monster forkølelse, den holder godt fast i mig og jeg har nu taget konsekvensen og taget en dag hjemme under dynen. Her hjemme har jeg strikket på min Afmæli, jeg mangler nu bare knappekanterne og lidt montering. Den har været sjov at strikke ikke mindst bærestykket, ikke mindst fordi jeg elsker at lege med farver. Jeg strikker den i to tråde højlandsuld altsammen fra lageret.


Ellers så går tiden med konfirmations forberedelser, der er nok at se til, men heldigvis bliver to do listen dagligt lidt mindre, så mon ikke vi når det. Imens jeg går og forbereder det der forhåbelig bliver en fantastisk dag, går jeg og overveje om jeg skal håbe på Wiola bølgen og måske endda melde mig til en knitalong.

6 kommentarer:

  1. Super fin trøje - og god bedring

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg har på at en af pigerne kunne være interesseret, jeg har strikket den i en str. 8

      Slet
  2. Åh dit lille pus..;-( håber du er i bedring... Dejligt I havde en skøn lejrtur. Berlin har bare så meget at byde på :-)
    Din nye trøje er rigtig flot - skønt der var lidt lagervarer..he he...flotte farver.
    Ang. dit spørgsmål på min blog om mormors kolonihave...jeg synes den er skøn...der er flere sommerbluser jeg skal strikke, og så er der et par lækre opskrifter til os madører...:-) men du kan lige se min inden du investerer....

    SvarSlet
  3. Virkelig flot strikkearbejde. Som altid :)

    SvarSlet
  4. Lækre farver på den trøje - den bliver da super flot :-) God bedring :-)

    SvarSlet
  5. God bedring til dig håber du er kommet ovenpå igen :-) spændende med konfirmation, det skal vi til til næste år :-)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.