mandag den 6. april 2015

Pist væk var den

Ja det er selvfølgelig påskeferien jeg taler om, eller helt væk er den selvfølgelig ikke for der er jo også i dag. Jeg kunne sagtens bruge et par dage mere, men sådan er det vel altid, på den anden siden har vi fået en masse for hånden. Det helt fantastiske vejr har gjort, at vi har nået en helt masse i haven, men der var også massere der skulle nåes, en kæmpe jordbunden skulle køres væk, et bed skulle nedlægges og fyldes med skærv, en masse havefliser der skulle flyttes og andre smides væk osv. Det er også blev til lidt på strikkefronten, jeg er nu næsten færdig med ryggen til Aud.

Jeg havde tænkt at jeg ville strikke en norsktrøje i børnestørrelse, men det blev i stedet til en islandsk, så lige som rigtig mange andre, så har jeg nu en Afmæli på pindene. Jeg strikker den i to tråde højlandsuld, for ikke at sidde med de store cones når jeg strikker med flere farver, så havde jeg gang i krydsnøgleapperatet i går aftes og det tog om sig og pludselig havde jeg tømt 10 cones, jeg synes tit det er lettere at lege med farvesammensætning når jeg har garnet i mindre nøgler.


Nå men dagen i dag står bl.a. på forældremøde med præsten, ældste skal jo konfirmeres om mindre end en måned, pyha to do listen i den forbindelse er også temmelig lang, men det gider jeg ikke tænke på i dag.

8 kommentarer:

  1. Sådan en påskeferie går alt for hurtigt. Desværre. Aud ser rigtig flot ud - den er jeg spændt på. Og ligeså dit nyt mønsterstrik :o) Tillykke med fødselsdagen forleden. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og jeg er også spændt på mit mønsterstrik, kan ikke helt gi de ud af hvilke farver jeg skal vælge til mønstret

      Slet
  2. Har du haft fødselsdag? Jamen så tillykke :-) Også med din fine Sukkertrøje :-) Du har da nået en del strik mellem alle "ude-projekterne" - det er vel derfor ferier går så hurtigt, fordi de fyldes med rigtig mange projekter ;-) Aud ser ud til at blive rigtig lækker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ikke så slemt at ferien er forbi når den er godt brugt, og tak -:)

      Slet
  3. Ja, jeg har også en godt brugt påskeferie billigt til salg, eller bare i bytte til et par fridage mere ;-)
    Men sikke en masse i har nået - både have, strik og så forældremøde ved præsten på en helligdag. Tsk tsk. God fornøjelse.
    Og god arbejdslyst i morgen. Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jo nu var hun jo allerede på arbejde præsten, og så kunne hun ligeså godt slå to fluer med et smæk

      Slet
  4. Dejligt I har nået så mange ting - åh ja sådanne dejlige fridage er hurtigt brugt...vi har også nydt det, og så er det jo ikke så ringe endda ;-)
    Hi hi ja præster holder ikke sådan fri...godt vi kan!!
    Din Aud og islandske trøje bliver flotte..jeg har også forelsket mig i Afmæli.....ses i morgen ;-)

    SvarSlet
  5. ja synes nu også lige, at den var startet da den sluttede... men vejret har jo været dejligt skønt.... du da en ren energi bombe ved sådanne et krydsnøgleapperat.... hader at vinde op så det sker sjældent at jeg får vundet så meget op af gangen :-)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.