torsdag den 12. juni 2014

Græsenke

Jeg det er så min title de næste par dage, ja faktisk helt ind til mandag aften, for manden og ældste søn er nemlig taget et smut til Le Mans. De rejste i går formiddags og ankom til Le Mans i morgens, efter næsten et døgn i bus. Jeg tror det bliver en kæmpe oplevelse, jeg har hørt fra flere at der skulle være en helt fantastisk stemning nede på campen. Faktisk kunne jeg godt tænke mig at opleve det en gang, med desværre ligger Le Mans altid samtidig med at vi afholder eksamener i udskolingen, så det kommer nok ikke til at ske i den nærmeste fremtid.

Herhjemme hygger yngstemanden og jeg os veldigt, vi havde jo vores tur ud i verden i sidste måned, da vi var i London. Det er faktisk super hyggeligt at have dem, altså børnene, på enmandshånd, jeg kan mærke at han får lidt mere opmærksomhed, når det bare er os to, og så er der jo også plads til lidt forkælelse, det har bl.a. resulteret i af menuen har stået på Spagetti Carbonara de sidste to aftner, men det er nu heller ikke så ringe endda.

I dag har jeg afholdt eksamener for min 9. klasse i engelsk, de har generelt været rigtig gode og klaret sig rigtig fint, det er altid en fornøjelse at opleve at alt det man har forsøgt at få dem til at lære de sidste tre år faktisk er lykkedes, eller i hvert tilfælde næsten:-)


Lidt stemningsbilleder fra Le Mans

4 kommentarer:

  1. Ej hvor dejligt, at I sådan kan tage af sted med drengene på skift. Virkelig en god idé. Er det så dig og din mand, der skal alene af sted på næste tur ????
    Vi har aldrig været gode til at komme alene af sted, men håber I kommer det. Tillykke med din eksamen. Det må være dejligt at det er overstået, og sommerferien står for
    døren. Også tillykke med dine dygtige elever. Altid dejligt når ens slid udmønter sig i nogle gode karakterer. Kh Helle

    SvarSlet
  2. Faktisk har Steen og jeg kun en gang været på et weekendophold uden børnene, måske vi gør det igen om nogle år, men så er vi gode til at gå ud bare os to og opleve ting eller tage ud og spise sammen.

    SvarSlet
  3. Ja, man kan give lidt ekstra, når man har dem på tomandshånd - sådan bliver det ofte, når de er flyttet hjemmefra ;-) Tillykke med din egen eksamen iøvrigt - altid dejligt at få udvidet kompetencerne :-) Afslutninger er dejlige, når de går så godt - og så er det snart ferie :-)

    SvarSlet
  4. Kan høre at i nyder det - dig og yngstemand. Og det er fedt! Fortsat god fornøjelse! :-)

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.