lørdag den 7. juni 2014

Striber, striber striber

Jeg er fuldstændig opslugt i øjeblikket af mit strikketøj, det er Verdictes Unites af Stephen West, jeg er stadig i gang med første sektion, jeg strikker striber, snart skal jeg i gang med 2. Sektion, flere striber. Jeg har til første sektion valgt en råhvid og lys mintgrøn. Planen er at sjalet skal holdes i forskellige pastelfarver, tænker at det vil klæde en sommersjal. Jeg strikker det store sjal, glæder mig til at se hvordan sjalet udvikler.


2 kommentarer:

  1. Indtil videre synes jeg bestemt at det udvikler sig på den rigtig pæne måde. Glæder mig til at se det garanteret skønne resultat :o) God Pinse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal selvfølgelig nok holde jer opdateret, jeg lægger også undervejs status på instagram

      Slet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.