torsdag den 29. maj 2014

Op på hesten igen

Sku', fanden og for hel....
Nogen har hacket min google konto, bagefter har de slettet den og det har ikke været muligt at gendanne den, det betyder, at jeg ikke havde nogen mailadresse, alt i min kalender var væk og værst af alt, så kunne jeg ikke længere få adgang til min gamle blog hyggestrikkerier. Aftnen inde alt dette skete, havde jeg forgæves forsøgt at komme til at betale for mit domæne endnu et år, dog uden held og det betyder at bloggen bare er helt væk. Jeg prøvede i flere timer at få kontakt med google også uden held. Men der er som sagt ingen grund til at græde over spildt mælk, så op på hesten igen min pige tænkte jeg og så var der jo ikke andet for end jeg måtte lave en ny mail adresse, og oprette en ny blog, som sagt så gjort og dermed fødslen af Fruens strikkerier.
Nyt navn men det samme indhold, jeg vil stadig dele min passion for strik og delagtiggøre jer i hvad jeg ellers går og roder med og fra tid til anden kan der komme en tanke af mere eller mindre filosofisk karakter. De næste par dage vil jeg belemre dig med min rejse til London sammen med yngste manden og så er der også lidt strik som skal opdateres. Jeg håber at du finde vej her til alle jer gamle læsere og hvem ved måske der kunne snige sig en ny med også, jeg håber det.


5 kommentarer:

  1. Hej Gitte. Sikke da noget møg - men lad så mig blive din første nye læser i din nye blog :o/
    Det er noget skræmmende når ens google bliver væk - er den hacket ? eller er der bare gået ged i dine kontoindstillinger ? Jeg har prøvet det sidste, og med hjælp fik jeg gendannet det hele. Hvis den er hacket ville jeg overveje hvilke oplysninger der ellers kunne være adgang til gennem din google konto. fx indhold i mails etc. Har du anmeldt det til google ? Øv for det. Nu vil jeg ønske jer en rigtig god tur til London - det er sådan en fed by. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den blev hacket, og den som hackede den sendte derefter en mail til alle min kontakter og bad om penge, hvor efter personen så slettede min konto, inden da havde personen også ændret mine sikkerhedsindstillinger, så det var desværre ikke muligt for mig at gendanne min konto, jeg havde et kreditkort tilknytte min konto, men det har jeg fået spærret. En rigtig gange hø. Men dejligt at du er med:-)

      Slet
  2. Altså sikke noget lort for at sige det mildt �� �� Hvor er det altså bare for belastende at nogen gør sådanne noget... Har prøvet i flere dage at komme ind på din blog og har godt undret mig over hvad der var galt fik så den mail du skrev om...
    Jeg sidder lidt og undre mig over at du betaler for dit domæne.. Jeg betaler da ikke noget for mit.... Nå men godt at du tager det sådanne rimeligt ok ved ikke om jeg lige ville kunne overskue at starte på en frisk igen... Men godt du stadig er her ��

    SvarSlet
  3. Ja det er pisse irriterende. At jeg betalte for det gjorde at blogspot ikke var en del af adressen. Men det viste sig st være en dårlig ide. Tro mig den første dag tog jeg det heller ikke helt roligt, langt fra er du klar over hvor mange steder man er registreret med ens mailadresse?

    SvarSlet
  4. ja det må være rigtig mange steder......

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.