torsdag den 29. maj 2014

En strikke opdatering

Foråret har været præget af skolereform og projektskrivning, så det er kun blevet til et minimum af strik.  Men I får lige en opdatering alligevel.  Jeg er endelig blevet helt færdig med bluse med firkantet hald fra lillestrik. Jeg har strikket den i en tråd black hill højlandsuld fra garnudsalg farven mener jeg hedder kornblomst.


Min Ella nr 2 er også blevet færdig. Garnet er også fra garnudsalget men jeg kan ikke huske hvad det hedder.

På pindene har jeg tre ting, lyse nætter af Anette Danielsen, så er der Aran fra Feminin Strik af Lene Holme Samsøe og endelig har jeg gang i endnu et neverkont tørklæde.






I monteringskurven er der også en enkelt ting. En lille baby trøje,  jeg mangler blot at hækle en halskant og sy knapper i.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting, du har fået færdige :-) Og herlige striksager på pindene også - der er lidt at vælge imellem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg min filosofi er at der skal være strik til enhver lejlighed.

      Slet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.