torsdag den 19. juni 2014

Et dejligt gensyn

I mandags var jeg til strikke cafe på cafe ministeriet for første gang i MEGET LANG tid, det var super hyggeligt som altid, tid med dejlige kvinder som også kan falde i svimer over lækre fibrer er altid en fornøjelse. Og så er det faktisk utroligt at tænke på at flere af os har kommet der i snart ti år.

Jeg er nu blevet færdig med mit Westknit sjal, det er er stort set blevet som jeg håbede, det mangler blot en tur i maskinen og så er det klar til brug. Det har været super sjovt at strikke, og så føles det helt godt at få brugt lidt rester fra lageret.

Weekend står snart for døren, jeg kan mærke at den er tiltrængt, ikke fordi denne uge har været særlig hård, men fordi der har været drøn på de sidste mange måneder, med arbejde, studie og et par internationale projekter, nu er jeg færdig med alle eksamerne og de internationale projekter for i år, så jeg tror jeg rent mentalt er ved at køre ned i gear.


1 kommentar:

  1. Dejligt med både strikkecafé og flot færdigt sjal. Rigtig god weekend Gitte ♡

    SvarSlet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.