søndag den 8. marts 2015

Kærestetid syd på

Ja det kunne være overskrifte på et indlæg om en super romantisk tur, men virkeligheden er desværre knap så romantisk, men temmelig praktik. I fredags havde både manden og jeg en fridag, og vi kørte en tur syd over, nærmere bestemt en tur over grænsen. Der skulle handles en del, ved havde derfor en trailer med, det betød mere end tre timer hver vej, heldigt for mig, så sad jeg ved siden af, hvilket betød temmelig meget strikketid. Vi var nede for at proviantere, for om mindre end to måneder skal ældste konfirmeres.
Jeg må indrømme at jeg ikke helt kan for stå at min lille dreng snart skal konfirmeres, jeg synes lige det var den anden dag han startede i børnehave. Ældste har ønsket at vi holder festen her hjemme, så det gør vi, det kræver selvfølgelig en del forberedelser, men for en gangs skyld er vi faktisk okay med. Vi har købt et party telt, det kunne faktisk godt svare sig, for der kommer jo andre fester, service har vi også valgt at købe, en tur i IKEA og for ca. 1000 kr har vi købt tallerkener, rød- og hvidvinsglas's samt vandglasset til 50 personer. Maden er bestil og nu er drikkevarerne sikret, så mon ikke det hele kommer til at gå, der er selvfølgelig det der med en sang, det må vist siges at være et hængeparti.



2 kommentarer:

  1. Årh hvad Gitte K. Jeg forestillede mig straks at du og manden var på weekend på et eller andet lækkert spa-sted - og så var i i Fleggaard :(
    Nåmn. I det mindste i hinandens gode selskab :) :) :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og ved du hvad Liv, det var faktisk meget hyggeligt og hvornår er det lige man i løbet af en dag tilbringer 7 timer alene sammen med sin? Ikke ofte hos os, så her var der rig mulighed for at vendt stort og småt.

      Slet

Jeg vil så gerne høre din mening også, så skriv endelig en kommentar.